Borta bra men Hemma bäst!

Tjena

Nu har jag kommit hem från gotland vi hade riktigt kul Hanna.
Badade,messade,gungade,spelade fotboll,fottade och skadade oss.
Som dom flesta vet så gör jag illa mig väldigt ofta..och nu på gotland var de så att jag skulle klättra upp i ett träd och så skulle hanna fotta mig men när jag hade klättrat en liten bit så gick grenen jag höll i av och jag flög ner på marken och landade på rygg på en stor gren,fan va ont de gjorde och senare samma dag skulle vi spela fotboll och då sköt hanna en boll på min rygg så de blev lite värre,och för hundrafemteelfte gången,de e lugnt hanna nu e de bara såren kvar :)
vi hade iaf as roligt och nu börjar snart skolan o jag längtar efter att få träffa alla igen.
Jag e as trött så jag tror jag ska ta en tupplur snart,imorrn blir de midnatts loppet vilka träffar man där tro?



ROOOONDELL!




En kväll vid havet....



som inte slutade så bra.



Jag och hanna hade roligt på bussen mot en lååång dag i visby :D



puss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ni verkade ha väldigt roligt på gotland =)

2009-08-17 @ 13:24:49
URL: http://linneasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0