Hemma från dagens shopping runda

Hej Hej

Nu e jag hemma efter en dag på stan,ibörjan va de rätt tråkigt men de blev roligare efter ett tag :)
Hahahah Hannas korkade mening "Finns de adidas tröjor i adidas äffären"
Sen satte vi oss på en bänk framför en klock butik med läsiga dörrar och sancka om att man inte skulle komma ut om de brann speciellt inte om man var blind sen snackade vi om John som var med i rätte för rosing och sen när jag och hanna  precis har stält oss upp kommer de en snubbe som säger e de okej om jag sitter här? jag ba: visst gör de du :)
sen när jag tittar på honom så e de en av deltagarna i rätte för rosing och wipeout,hahah :P
De var en rolig dag idag♥


Dagens inköp:
Byxdress - H&M 
Tjock tröja - Bik Bok
Puderborste - H&M

Har inga bilder på dom just nu kanske kommer senare 

Kommentarer
Postat av: emmmie

sv: Tack ! ;)

Blått , svart , min färg & brunt ! :) <3

2009-08-05 @ 21:25:11
URL: http://hon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0