Pride!

Tjaa,idag vare pride!

Jag och Hanna var och glodde på pride paraden idag som gick från kungsan till tanto.
De var kul och en kille komfrem i paraden och ville pussa mig på munnen men taskig som jag e så fick han ingen.
Vi såg kim som jobbar i vårt kök i skolan. Han åkte rullskridskor och typ sminkad :)
Sen kom de en kille som kastade giltter på hanna.
Aja sen var pride paraden slut och jag och Hanna gick hem men då skulle jag Mamma och Pappa gå och käka på någon indisk resturang vid Bellmangatan,de var gott.
Jag ringde Hanna och vi skulle mötas vid konsum och på vägen ditt träffa ja Molly och Felicia men sen skulle dom hem och jag och hanna gick mot bergskruvan då kom de fram några från paraden och fråga om vi ville ha ett kondom kitt hanna sa såklart ja och senare när vi var vid södra station ungefär så kom en till bög fram och  ba: Ni ska få en sommar present av mig och tog fram glid medel och gav oss vi ba:tack så mycke och gick vidare.
Sen när vi kom till 82:an så kom de en packad snubbe som börja snacka med oss och ba: varför siter ni här?
tillslut blev han arg och sa att de var fel i våra familjer och massa skit så vi drog :P
haha de var lite kort om dagen kommer lite bilde här :D


luciorna inlädde tåget såklart...


Sen kom Gay kören...


De här måste varit dom coolaste i tåget ;)



Denna snubben var oxå där..


Har såå mycke mer bilder men jag avslutar med denna..


Kommentarer
Postat av: emmmie

sv: Okej , hhah hon har typ varit min Idol sen jag var 2 ? ;P

JA . hoppas vi träffas någon gång ! <33

2009-08-02 @ 12:33:25
URL: http://hon.blogg.se/
Postat av: emmmie

sv: Joo , det skulle jag vilja , det var aslängesen ! :D

<3

2009-08-03 @ 10:45:50
URL: http://hon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0