Kvällspromenad

Tjaa,nu e jag hemma efter min promenad med Hanna :)
Hanna jag vill bara säga att de e så jävla skönt att va med dig för när vi e på promenader e vi oftast själva och då kan man snacka om allt med dig,jag litar ppå dig till 100%...iaf så gick vi typ och satte oss vid timmis men upptäckte att de var fullt med mygg som bet oss så vi gick bort förbi skånegläntan där jag hittade en cool jävla barn cykel,varför hade inte jag en sån när jag var lite,coolaste bilen/cykeln jag någonsin sett!!
Sen gick vi till eriksdalsskolan och satt där lite senare gick vi hem och nu sitter ja här och e grymt trött..





puss puss (K)

Kommentarer
Postat av: emmmie

sv: haha , tack antar jag ? :) <33333

2009-08-06 @ 01:19:07
URL: http://hon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0