GRÖNAN!!

Tjaa idag var jag på grönan med Hanna Fanny & Tintin.
Vi åkte typ massa saker och hade grymt skojjigt.
De var några utlänska snubbar som stod bakom oss i kön till katapulten som sa: hfrhewigwifgewoöfgeugfu och pekade på tintins åkband för vi var nämligen VIP gäster idag ;)
tintins svar : öhmm............... jag....fick...en..kompis...
Fan va jag Hanna och Fanny stod och garva xD
aja jag orkar inte skriva så mycke nu men här kommer några av bilderna från idag :)



sötnosar??



olalala efter denna bild började alla i hela kön till insane applodera



typ gulligast!!



vi flummade som fan!!



Dagens sötaste VIP gäster



Fanny



Hahaha när vi åkte den här flummade vi nog mest mina ben var typ en halv meter utanför:P




snyggt...



Hanna och Tintin som gör nått ...




cp puss från mig och Hanna



Sen på kvällen drog jag Tintin och Fanny och doppade oss lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0