Hanna is back!

Idag vid typ 2 var jag på kalas hos min kusse de sööög så jag och Lukas drog hem och jag träffa Hanna som har varit i Danmark och gbg,har saknat dig bby!
Aja vi drog iaf bort till skrapan o ringen där hanna satte på sig mussepig öron.
Sen gick vi vidare och svände in på nån liten gata där Hanna opererade min arm,men sen gick vi iväg för ja blev skrämd av en kille som drack cocacola.
Vi kom till några gungor och då ringde Knut(inte i klassen) och vi typ snacka lite och hanna hamna i en gunga upp och ner.
Sen gick vi iaf mot söderhallarna och hanna tyckte vi skulle gå igenom för att de regna så när vi kommer in vid rultrappan ser vi en kille komma ner åkande på mage och när vi sår i rulltrappan ser vi att Håkan och Jesper e på väg ner.
Hahaha vi typ stirra på dom och jag sa hej och hanna sa typ pip och jesper sa typ oxå hej.
Sen fick vi typ väääääääääärldens skratt attack och jag gick in i en glasdörr :P
Sen gick vi typ hemåt och satt lite vid hornsgatan men eftersom jag bara hade ätit ett plomon på hela dan så var jag vrål hungrig så jag sprang hem och hämta pengar och jag och Hanna begav oss mot donken,fast hanna åt inget för sen gick vi hem till henne där hon åt spaghetti och köttfärsås,mumms. Sen gick vi och träffade knut,de var nog de tråkigaste jag har varit med om på hela sommarlovet.
Sen drog vi hem och nu sitter ja här,fett tråkig dag.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Den va ju fin -.-'



Linnnnnn, LOGGA IN PÅ MSN NU

2009-07-27 @ 10:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0