<3

Asså seriöst jag sitter och gråter nu när ja tänker på allt du har gjort för mig. Du har alltid funnits där för mig,hjälpt genom allt!
Du och jag delar minst 1000 hemligheter stora som små du betyder allt och du kommer alltid förbli min bästa vän. Du är allt och mycke
mer du är värd så mycke mer än en vän som jag. Du är allt en kompis ska var,jag kan prata med dig om allt när ingen finns där för mig vet
jag att jag kan gråta ut hos dig. Även om vi bråkar så löser vi det alltid jag ar varit dum men vi löste de och du ska vet att även om vi bråkar
så kommer jag alltid att älska dig. Du en bror för mig. Vi har gråtit skrattat deppat och varit utråkade tillsammans. Du e bäst,finast,underbarast,bästa brorsan och en sån jävla grym vän.

Älskar dig Milton Björnegren





Kommentarer
Postat av: Mille

Älskar dig också Gumman<333333333333

2010-02-06 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0