Aj aj,jag e en masay,aj aj jag e en masay. Maaaxx Oskaaar Phiilip

Tjena skolan sög men efter skolan va tjocknajs!
Yassin ringde mig och fråga om ja ville hänka till majas dans och kolla lite så skulle ja möta dom kvart över 4 och när ja kommer där från götgats hållet så ser ja 4 killar komma och min första tanke va "oskar" och när ja kommer närmare så visar de sig at ja hade rätt haha ja snackademed maja och dom typ kutade för dom skulle hinna och ja garvade för man hörde yassin i bakrunden as garva men dom kom försent. Så vi drog til danscenter och kollade på dansen ja och maja garva typ bajs mycke xD hahah. Sen tog ja och maja t-banan hem och hon tog typ huuuuundra bilder på mig (A) Sen drog vi ut senare igen och sen till muk och snacka dampade och snacka ännu mer. Puss på alla sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Majaaaaaiu

hhahahahah det var stööört kul:D<33333loveuu

2010-02-17 @ 19:05:07
URL: http://exotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0