Besök i bredäng!

Hellluuuu,dagen ägde!

Började med vanligt H-tid och klassråd micke fick damp på felicia och mig skrek käften åt felicia även fast hon var tyst! Faan va vi dampa fellan xD
sen Svenska där stina var sjuk så vi hade vikarie och jobbade inte alls,sen bild boring!
FISK till lunch så jag och Felicia stack till gulan där ja bjöd henne på lunch. No sen idrott,hihi felicia e så gullig!
JAg skulle snurra på ett räcke och testa en ny sak och ja snurra typ flera varv skit snabbt så Felicia trodde ja skulle dö så hon börja gråta på gympa lektionen,sen gjorde ja samma sak bakåt senare och då börja hon gråta igen,så gullig du e min lilla gull unge!! Sen efter gympan drog jag och fellan till bredäng och hem till Jerry,haha han lärde oss att skuta med typ AK47:a eller nått sånt och ja va skit rädd och skrek! hahah de var kul och träffa honom. Sen drog vi runt i bredäng och såg massa gamla polare till Felicia och ja skrek på alla hihihihi. Sen hem och senare muk med Gabbe Hugo och Anton,kul kul.
Puuusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0