Förlåt mig

ah, ja vad ska jag säga? allting blir svart, efter flera månader kommer sanningen fram det sista jag ville var att såra den jag älskar kan säga förlåt, men inget går att ändra kunde inte leva med att vara lögnare, det enda jag förtjänade är att du glömmer mig försöker att gå vidare och hitta någon bättre försöker inget nu vill bara visa vad jag känner vill vara vänner men fattar om du inte vill och det enda som finns kvar är en minnes bild av dig och mig på mitt bord vid sängen en sen vinter natt vi stog där på ängen och dina grejjer som du lämnat hos mig jag gjorde mycket skit men jag älskade dig sen den första dagen jag såg dej och allt jag kan göra är att säga förlåt mig så förlåt mig ville aldrig vara elak förstår när du säger att du inte vill prata med migdet känns tungt men jag fattar vad du menar men jag hoppas det kommer en dag då jag får vara med dig men jag borde inte hoppas efter
allt det här allt jag borde göra är att hoppa efter allt det hära det jag gav dej var en smärta av sanning jag kan inte förstå att det är över men saker som jag sa och jag såg dej i ögonen det svider i mig när jag vet att du gråter och allt jag kan göra är att säga förlåt mig jag önskar att vi båda vaknar upp ur drömmen hatar mig själv för att jag starade en lögn men allt var dåligt och jag saltade såren och allt jag göra är att säga förlåt mig saker förändras, saker kommer alltid hända som gör att du vill att allt ska vända och att allting ska bli som förut
saker som från idag som jag skriver om nu om man bara kunde spola tillbaka tiden om man bara kunde backa, ta tillbaka skiten allt dumt som jag gjort - förlåt mig jag har inte tänkt klart en enda gång under det senaste året vi gjorde slut och sommaren passerade jag gjorde massa saker som jag inte kunde leva med det kom försent men jag ville berätta sanningen kom fram men den var inte den bästa det som hände var dumt och jag vet jag hade ditt förtroende och var dum nog och svek det du svek mig också men lögnerna besvarades du frågade om henne och jag önskade att jag svarade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0