Hos Petra!!

Tjenare Tjenare nu har men varit hos petra över natten då,de ägde ju som faan!
De blev inget hos stella och Mamam ville ha mig hemma inatt typ så jag fick inte slagga hos Maja heller :(
Ifredags så kom Maja till skolan när hon hade slutat och vi skulle snacka med Emil om att Maja skulle få börja i vår klass men han sa bara " Jag hör dina ord men ja nmåste tänka" vi ba "SUCK!!" Sen drog vi till ringen och skulle handla lite och Maja skulle träffa oskar men han visste inte att jag var med så när jag kom mot honom stack ha där ifrån,fegis.
Sen drog vi till götgatsbacken och flumma omkring där och jag och molly köpte halsband som de stod "FUCK YOU,YOUFUCKING FUCK" på. Sen drog var och en hem till sig och hämta stuffs och sen möttes vi vid södra och där var ju ALLA lukas kompisar såklart och dom gick såklart på samma tåg som oss! Vi drog av vid stuvsta och hade sköjj. Vi åt god middag och hade grymt igår. Sen vaknade vi typ 9 imorse och åt frukost nån timme senare. Sen klädde vi på oss och dro på en promenad till skohgen där vi stod och garva och var busiga so vi kalla de ;)
Sen när vi skulle dra var petra stella molly och yassin framför mig och maja och jag och maja har ju dom halaste men snyggaste skorna så vi gled ner för hela skiten och vi börja as garva så maja satte sig i snön hahahha faan asså. Sen skulle ja och maja åka hem vid 20 över 4 och på perongen så satt vi och gjorde ljud och typ kissi kossa kolla kommo och skit och gaeva åt de,ja vet sämst humor(A) sen lyssna vi på musik på pendeln och sjöng upp med händerna! hahahah faan va kul vi hade asså! Hade bäste med er!!

       



   


Kommentarer
Postat av: anonym

men jag har läst din blogg men förstår aldrig vad "oskar" nånsin gjort dej?

2010-02-06 @ 21:15:36
Postat av: Maja

hahahahahahaha jaa du,"anonym".. oskar har gjort mycket mot lilla linsen. SÅ DET SÅ!!



hhahahahah bästa helgen faan! men ta bort bbilden där jag ligger ner!!!!



älskardej<3

2010-02-07 @ 01:32:01
URL: http://exotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0