Jag är klubb missbrukare!

Tjena Tjena
Nu sitter jag och snackar med Fanny.
Eller nu har vi lagt på men men aja ja sak dra till muk med henne och kanske tova,ruuligt.
Hihihihi ja e glad,venne varför(A) eller kanske men men.. Från spy färdig på donken till glad och speedad :D
Hahah de kom en kille till oss på donken och ba: Räknar du matte? äre svårt? Vet du vad en femtedel och en femtondel och en hudratjugosjunde del är tillsammans om man delar de med....bla bla bla och ja börja as garva åt honom xD Hahaha och Andreas sparka på mig medans Fanny och felicia små garva xD
Hihihi puss puss nu ska ja dra <333

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag är faktist små kär i Andreas :$

2010-02-23 @ 23:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0