Lov Lov Lov

Hej hej,drog från muk tiiiiidigt idag. De var inge kul utom "dj:n" med orgasm uttrycket xD Ja och felicia garva såklart. Nu sitter ja i mjukis kläder inge smik och bara tare lungt så e den finaste hunden här också,Ronja! :D
Jävligt skönt med en veckas lov nu iallafall. Bara tare lungt chilla och va med kompisar. Och snön håller på att smälta HALELUJA!!
Nu sitter felicia och bombar mig med att hon ahr träningsverk som hon har snackat om heeeeeeeeeeela dagen!
Jag och felciia drog och hälsa på mfk runt fyra och gick upp till gympasalen för att träffa peter och felicia ramlarner från plinten och ja garvar så jag också ramlar ner. Helt sjuka e vi Fellan. Aja Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahaha de var fett kul med orgasm killen hahha !! fan va vi garva åt honom !

och jaaa , jag måste ju förmedla min kännsla lills! JAG HAR ONT I MIN BAKDEL !

hahahah hur fan lyckas vi linn haha hur rammlar man ner från en plint och fastnar där hahah ! :O ! <3

pööözzz

2010-02-28 @ 23:03:09
URL: http://felicia0413.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0