valentines day!

Tjena Tjena har precis kommit hem från en jävligt bra dag. Skolan gick fort och efter skolan träffa jag och felicia love och sndreas ci drog till konsum träffa deras kompisar men sen drog vi igen tillbaka till skolan där andreas skulle på toa,då blev ja intryckt i väggen av Christofer i 9A hahaha han hota med att han skule ringa sin kompis axel sen  kom felicia och rädda mig. Vi börja snacka ryska och sen sa vi hejdå till Andreas och Love och drog hem till felicia där vi kolla bio tid och drog till medis och köpte biljetter sen käka jag och Felicia på BK och as garva åt en kille som inte kunde james bond melodin fyfan asså ja spottade dricka på golvet xD hahaha! Sen vare bio time,träffade Elin och Molly och köpte lite till filmen sen intog vi våra platser den var verkligen bra,och alla skrek när Taylor kom xD hihihihihihi,fyfaan asså super kväll även om den blev kort pöööösss!!
JUSTE!!!
Min tumme fick syra på sig på kemin så min hud frätes bort :S scarrrry!!!




Kommentarer
Postat av: faannyy

Jag tycker att den där lilla killen borde vart med på affischen! <3

2010-02-13 @ 09:49:36
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, jag vill jättegärna se den filmen!

2010-02-13 @ 10:45:56
URL: http://dreyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0