Sjuk + bilder från klassresan

hej

Nu kom jag precis hem,drog efter skridsko åkningen mådde skit,extrem huvudvärk,yr och började må illa så eva tyckte jag skulle dra hem,så de gjorde jag. Jag som skulle till rektorn med Majsen idag,vi får dra dit nån annan dag eller så går du med nån maja :( Vill verkligen att du ska börja i min klass!
Nu ligger man i soffan helt invirad i 3 filtar massa kuddar och fryser som faan! Usch Usch!
Tror jag ska kolla på en film,Djävulen bär Prada som jag har sett 100 gånger om! Jag venne varför men ja gillar den filmen speciellt när man är sjuk också. Här kommer lite bilder från klassresan i 6:an
Skickade mejl tillnågra där de står om hela och e lite bilder från Alice pappa.
Puss Puss


Jah i väntan på gotlandsbåten


Vicktor och Micke spelar vollyboll


Jag garvar med min cykel


Killarna på södrastation typ 7 på morgonen.

Vicktor Joel och Dylan på vollybollplanen


Sexiga david och Micke xD


Hugo och David hade kul på båten


Elin och Max


Saknar klassresan 09 på gotland med 6b,de var de bästa som hände 2009



Kommentarer
Postat av: elin

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VILKEN BILD.

2010-02-04 @ 15:29:18
URL: http://elinsfotoo.blogg.se/
Postat av: 14killen

Skulle du kalla dig själv som fjortis?

om du tycker du är en fjortis kan du skriva om det då om du inte tycker det skriv om det också skulle vilja höra mer om dig! du ä fett så snygg min lilla lilli!

jag är 14 o kille så du vet

/14killen!

2010-02-10 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0